II Torneig Solidari #TgnTT Parelles de Dards

El proper dissabte 29 de setembre i dins el marc de les Festes de Santa Tecla de Tarragona col·laborarem amb el col·lectiu #TgnTT Tuitaries de Tarragona en l'organització del 2on Torneig Solidari, que aquest any serà de dards.

Aquest torneig solidari neix de la iniciativa del grup de Tuitaires de Tarragona on els participants són els polítics de la ciutat, que per parelles i sense coincidir amb un company de partit polític, competeixen en aquest esdeveniment solidari per recollir fons per una ONG.

Aquesta edició l'organització benèfica escollida és "Pàdel amb Tu", una associació sense ànim de lucre destinada al col·lectiu de persones amb discapacitat i amb risc d'exclusió social, a travès del pàdel com a esport integrador.

Per aquest esdeveniment la Federació comptarà amb la col·laboració del Cossetans Club de Darts de Tarragona, el club de dards degà al Camp de Tarragona que aquest any ha celebrat la seva 12 temporada consecutiva participant a la Divisió de Tarragona.

La cita serà dissabte 29 de setembre a les 18h a la pèrgola del Serrallo, on hi haurà quatre línies de tir disposades per a dur a terme la competició. Els polítics participaran aportant una inscripció i el públic assistent podrà fer els seus donatius al servei bar que es disposarà per l’ocasió.
La competició es desenvoluparà en una primera fase en format Round Robin on les parelles han quedat repartides en dos grups, un grup amb cinc parelles i l’altre amb quatre. El Round Robin, en aquest cas, consistirà en un High Score per parelles. Les quatre millors parelles de cada grup passaran al quadrant final KO directe fins al final.

Informació dels grups i parelles participants:

Grup A
Pau Ricomà / Ivana Martínez
Oriol Vazquez / Sonia Orts
Ana Santos / Jordi Fortuny
Cristina Guzman / Jordi Salvador
Didac Nadal / Mónica Alabart

Gup B
Carles Castillo  /  Arga Sentis
Josep Maria Prats / Josep Acero
Xavier Puig / Pedro Sancehz
Jordi Roca / Ruben Viñuales

Des de la Federació Catalana de Dards agraïm als Tuitaires de Tarragona haver pensat en el nostre esport i la dedicació de tots els organitzadors, col·laboradors i patrocinadors del torneig.