Nota de Premsa: Resultats
26è Campionat de Catalunya 2016

Aquest cap de setmana la Federació Catalana de Dards (FCD) ha celebrat el 26è Campionat de Catalunya, on s'han celebrat les modalitats de clubs, individuals i parelles al Pavelló Municipal de Puig-Reig.

Dissabte es va iniciar amb el llançament d'honor dut a terme per Antoni Reig, director del Consell Català de l'Esport, en Josep Maria Altarriba, alcalde de Puig-Reig, i en Josep Maria Salvadó, president de la FCD.

A la primera jornada els millors clubs catalans van ser els protagonistes, on el CD Aigüestoses de Sant Andreu de la Barca es va imposar a la final 13-6 al CD Baix Camp de Reus, desprès de més de deu hores d'una intensa i emocionant competició,

Diumenge va ser la jornada per les competicions individuals on en Carles Arola, de Calella, i Montse Boronat, de Tarragona, s'han proclamat Campions de Catalunya de 2016 i s'han classificat per a participar al Masters Mundial 2017. La competició de Parelles va ser guanyada per en José Durán i Daniel Carrasco

Una edició més s’ha pogut comprovar el bon moment que viuen els dards catalans, tant amb el lleuger increment de participació com també en el bon estat de forma dels esportistes participants.

La final femenina ha estat dominada des d'un bon inici per Montse Boronat, de Tarragona, que ha jugat contra Núria Plaza, de Terrassa. El partit ha començat amb el marcador igualat 1-1, moment en el que Montse s'ha situat amb un 3-1 per davant, aprofitant les errades a doble de Núria. Amb aquest marge, Montse ha cedit un joc per acabar guanyat 4-2 davant de Núria Plaza, del CD Piritoño. Montse Boronat del CD Dardeo Jones s'ha proclamat Campiona de Catalunya 2016, assolint per primera vegada el títol absolut i classificant-se per a participar al Masters Mundial 2017.

La final masculina s'ha celebrat posteriorment i on també hi ha hagut un dominador del partit, en Carles Arola de Calella que ha hagut de treure el seu millor joc per a derrotar a en Edgar Gonzàlez, de Tarragona. El partit ha estat molt igualat i malgrat en Carles s'ha avançat al marcador amb 4-1, en Edgar ha assolit guanyar dos jocs seguits que han donat una mica més d'emoció al partit. El següent joc, en Carles Arola del CD Piritoño, ha clavat el dard al doble que li ha donat el seu segon títol de Campió de Catalunya, classificant-se per a particiapr al Masters Mundial 2017.

Tots els Resultats
INDIVIDUAL
CLUBS
PARELLES