Oficina de Clubs: Escola de Directius de Clubs

Benvolguts/Benvolgudes,

El nou curs de l'EDIC (l'Escola de Directius de Clubs) impulsada per la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC), l'EUNCET Business School i la Federació Catalana de Bàsquet, amb el suport de la Secretaria General de l'Esport, comença el  pròxim 4 d'octubre!

Serà la tercera edició, i enguany podem subvencionar l'accés a les seves càpsules formatives de forma gratuïta a un nombre limitat de clubs. Creiem que és una eina molt útil que millorarà la qualitat de la vostra gestió i direcció del dia a dia en diferents àmbits com el laboral, jurídic, administració, comunicació, retenció de socis, etc. Enguany també s'inclou una nova càpsula en l'àmbit de Dona i Esport.

Disposem de 3 places. Per disposar-ne d'una d'elles, us heu de posar en contacte amb premsa@dardscatalunya.cat enviant un correu electrònic amb el nombre de persones del club que volen fer la formació.

L'assignació es farà per rigorós ordre d'arribada entre les peticions rebudes des d'avui i fins als pròxims tres dies. Lamentem que hi hagi poc temps per a gestionar-ho, però la demora no ha estat responsabilitat de la FCD, tant bon punt ens ha arribat la informació us ho hem fet arribar.

Quedem a la vostra disposició.

Salutacions,
La Junta Directiva