Cercar

Galeria Sala de Premsa

Eleccions a President i Junta Directiva de la FCD
Procés electoral

La FCD ha iniciat procès d'eleccions per a President i Junta Directiva de la Federació Catalana de Dards.

20 de juny de 2021. L’Assemblea General Extraordinària de la FCD celebrada el diumenge 20 de juny de 2021, es va acordar iniciar la convocatòria d'eleccions a President i membres de la Junta directiva de la FCD, amb l'aprovació del reglament i calendari electoral. Enllaç a l'acta Acta-Assemblea-G.O.-FCD.pdf i al reglament i calendari electoral enllaç aquí.

Del 26 al 29 de juny de 2021. La Junta Electora fa EXPOSICIÓ DEL CENS ELECTORAL PROVISIONAL dels membres de l'Assemblea General amb dret a vot (mentre es podran interposar recursos contra les mateixes). L'exposició es farà a la pàgina web de la FCD. Llistat del cens electoral provisional en pdf.

El 30 de juny de 2021. La Junta Electoral fa l'APROVACIÓ DEL CENS ELECTORAL DEFINITIU de membres de l'Assemblea General. Llistat del cens electoral definitiu en pdf.

Del 1 al 7 de juliol de 2021 el període de PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES TANCADES encapçalades pel candidat a President seguit de la resta de membres integrants de la Candidatura, davant de la Junta Electoral, complint els requisits establerts.

El 8 de juliol de 2021 hi haurà la PROCLAMACIÓ DE CANDIDATURES per la Junta Electoral i es donarà publicitat mitjançant la web de la FCD i comunicació directa als candidats. Nota de premsa de la Junta Electoral amb la proclamació de les candidatures presentades i validades. Nota de premsa.pdf.

Del 9 al 12 de juliol de 2021 serà el període de presentació d'impugnacions a les candidatures proclamades.

Dia 13 de juliol, en cas que es presenti una única candidatura, la Junta Electoral proclamarà guanyadora la candidatura presentada.

Comunicat de la Junta Electoral: La Junta Electoral, degut a haver hagu una l’única candidatura presentada i d’acord amb els estatuts, queda desconvocat l’acte de votació i PROCLAMA JOSEP MARIA SALVADO VAL GUANYADOR DE LES ELECCIONS A LA PRESIDÈNCIA I JUNTA DIRECTIVA D’AQUESTA FEDERACIÓ.veure comunicat.

Calendari Electoral restant:

En cas que es presenti més d'una candidatura, del 13 de juliol al 17 de juliol de 2021 és el període destinat a la divulgació i publicitat de les candidatures (no procedeix).

El 18 de juliol de 2021. En cas que hi hagi més d'una candidatura, celebració de l'Assemblea General Extraordinària per l'Acte Electoral. Recompte de vots i proclamació provisional de la candidatura guanyadora. En un suposat de possibles impugnacions serà la Junta Electoral la que decidirà les accions a prendre (no procedeix).

El 22 de juliol, proclamació definitiva per part de la junta electoral del candidat guanyador de les eleccions (no procedeix per haver-se proclamat el dia 13 de juliol).

El 25 de juliol de 2021. Presa de possessió de la nova Junta Directiva. En un suposat de possibles impugnacions serà la Junta Electoral la que decidirà les accions a prendre.