Celebrem el Cyber Monday

Celebrem el Cyber Monday però... T'imagines que demà torna a ser Cyber Monday? I l'endemà? I l'endemà de l'endemà?
Que cada dia de l'any sigui com avui ?? Doncs SÍ, a la FEDERACIÓ CATALANA DE DARDS ho fem possible, SÍ.

Aquesta temporada apostem per tu, pels esportistes, i cada dia és BLACK FRIDAY, t'oferim preus populars per a donar-se d'alta mitjançant un club... Congelem els preus!! Busca el teu club més proper i #fesdiana i molt més, segueix llegint fins el final!!

>> Consulta que has de fer fer per donar-te d'alta aquí i contacta amb el teu club més proper, aquí et deixem el mapa dels dards, aprofita-ho i FEDERA'T!!

Però el BLACK FRIDAY WEEKEND no acaba aquí I si ja estàs federat, més avall t'informem de més avantatges!

Avantatges i promocions per als federats i clubs:

• Descobreix les nostres ASSEGURANCES amb Unifedesport Corredoria d’Assegurances. Preus especials per a esportistes i clubs de la Federació Catalana de Dards en diversos serveis:
    + RESPONSABILITAT CIVIL (RC) CURSES/COMPETICIONS. Cobertura de tots els danys que es puguin fer a tercers en el desenvolupament de l'esdeveniment esportiu.
    + RC / ACCIDENTS VOLUNTARIS ESPORTIUS. Cobertura de tots els danys que es puguin fer a tercers en les tasques de voluntariat, en l’àmbit esportiu.
    + ACCIDENTS CAMPUS I ESTADES ESPORTIVES. Cobertura sanitària als participants d'un campus esportiu.
    + ACCIDENTS ESDEVENIMENTS PUNTUALS. Cobertura sanitària als participants d'un campus esportiu.
    + VIATGE I ESTADA EN DESPLAÇAMENTS ESPORTIUS. Cobertura en els viatges i desplaçaments a competicions esportives.
    + COMUNITAT DE VEÏNS. Assegurança per a comunitats de veïns.
    + COTXE, LLAR I VIDA. Preus competitius i grans cobertures en les pòlisses de COTXE, LLAR I VIDA amb les millors companyies.
    I molts d'altres que podeu conèixer i ampliar informació a: unifedesport.com/ca/assegurances.html

• OFICINA D'ATENCIÓ ALS CLUBS. Descobreix les delegacions territorials i els serveis gratuït que et podem oferir en cada territori. Des d'assesorament fiscal, laboral, comptable, jurídic, assesssorament a les subvencions i relacions administratives, programa de protecció de dades, serveis de premsa i comunicació, imatge, lingüístic, plans de formació i altres. Ho podeu consultar tot a: dardscatalunya.cat/altes-clubs/#OFICINA_CLUBS

• PROMOCIÓ -18: Els esportistes menors de 18 anys tenen una beca del 100% per a federar-se.

• I ARA MOLT MÉS PER MENYS: Aquest any com a novetat els esportistes federats gaudireu de més competicions i sense sortir de casa amb tota l'oferta de competicions en línia que programa a la Federació: Rànquing FCD trimestral amb beques, Lliga Catalana Individual classificatòria per a un gran campionat i la Lliga Catalana d'Equips, que en pocs dies anunciarem.

• AMPLIEM REGISTRE: La inscripció a la nova Lliga Catalana Individual 2020-21, la competició regular amb beca per a tots els participants, s'amplia una setmana més i tindreu temps fins el proper dissabte 5-desembre-2020, consulta tota la informació aquí.

Un any més la FEDERACIÓ CATALANA DE DARDS està a l'alçada de les circumstàncies, al costat dels esportites i fomentant la pràctica dels dards adaptant-nos a la situació actual. Federa't, amb tu, fem diana!!